"Głupie rysunki" Jakuba Żulczyka w Garażu

Zapraszamy na wystawę rysunków Jakuba Żulczyka:
20 października 2012, sobota, godz. 19.00
Galeria Garaż, ul. Kasztelańska 24, Kraków


"Na co dzień tworzę dużo głupich rysunków, które nie mają według mnie specjalnej wartości. Robię je za każdym razem, gdy mi się nudzi a mam pod ręką kartkę papieru i długopis - na jakichś oficjalnych spotkaniach albo np. gdy czekam aż mój przeciwnik Scrabblach w końcu ułoży swój wyraz. Czasami daję je znajomym w prezencie z różnych okazji, a one potem wiszą u nich na ścianach. Za namową galerii Garaż chciałem pokazać Państwu kilka swoich głupich rysunków. W żadnym wypadku nie są one jakimikolwiek dziełami sztuki. Nie jestem osobą uzdolnioną plastycznie i owe głupie rysunki są jedyną formą mojej aktywności malarskiej.

PS Kilka lat temu zarobiłem kilkaset franków sprzedając głupie rysunki na ulicy w Lozannie, ale wydaje mi się, że fakt że miałem podarte spodnie, brudne buty i spałem na Armii Zbawienia miał bez wątpienia niebagatelny udział w tym finansowym sukcesie. Mimo to zapraszam serdecznie."
Jakub Żulczyk

Jakub Żulczyk (1983) - na codzień pisarz, autor powieści takich jak "Zrób mi jakąś krzywdę", "Instytut", "Zmorojewo". Publicysta wielu gazet. Scenarzysta serialowy. Swego czasu DJ.

link do wydarzenia na Facebooku: http://www.facebook.com/events/377643755646185/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz